top of page

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Tájékoztatjuk, hogy az alizecandle.hu  használatával Ön elfogadja a jelen felhasználási feltételekben foglalt rendelkezéseket. Kérjük, hogy kizárólag akkor használja tovább a webáruházunk szolgáltatásait, amennyiben a jelen felhasználási feltételeket megismerte és azokat maradéktalanul elfogadja.

 

I. Általános rendelkezések

1.1       Az alizecandle.hu webáruház tulajdonosa és üzemeltetője Tihanyi Éva Karolina e.v. (a továbbiakban: „Üzemeltető”, „Eladó”, „Szolgáltató”). Adatai és elérhetőségei az alábbiak:

 

Név: Tihanyi Éva Karolina e.v.

Székhely: 2051 Biatorbágy, Szél utca 006103.

Adószám: 45734377-1-51

Bankszámlaszám: 11600006-00000000-75202967

Levelezési cím: 2051 Biatorbágy, Szél utca 006103.

E-mail: hello@alizecandle.hu

Szerződés nyelve: magyar

 

1.2       A webáruház megtekintésével, a regisztrációval, illetve a vásárlással a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Üzemeltető és a webáruház felhasználója, vásárlója között. Ön, mint a webáruház felhasználója, vásárlója, köteles elfogadni a jelen ÁSZF feltételeit. Amennyiben Ön az ÁSZF bármely rendelkezését nem fogadja el, úgy az oldalt nem használhatja, a webáruházban vásárlást nem eszközölhet.

 

1.3       A webáruház használata, valamint a webáruház által nyújtott szolgáltatás igénybevételéhez szükséges adatszolgáltatás önkéntes alapon történik, az adatokat az Üzemeltető csak a szolgáltatás megfelelő nyújtásához szükséges mértékben, a jelen ÁSZF IX. pontjában (Adatkezelés) meghatározottaknak megfelelően használja fel.

 

1.4       A webáruház üzemeltetője a jelen ÁSZF rendelkezéseit, a forgalmazott termékek körét, vételárát, határidőket stb. szabadon megváltoztathatja. Az Üzemeltetőnek az adott termék adott áron történő eladására vonatkozó kötelezettsége a termék árának a webáruházban közzétett megváltoztatásáig áll fenn. A változás a webáruházban történt megjelenítésének időpontjától hatályos. Bármely vásárlónak, aki nem ért egyet a szabályok módosításával, fel kell hagynia a vásárlással. A változtatások a létrejött szerződéseket (visszaigazolt megrendeléseket) nem érintik.

 

1.5       A webáruház felhasználóját, vásárlóját (fogyasztót) a fogyasztó és az alizecandle.hu vállalkozás közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy (fogyasztói jogvita) bírósági eljáráson kívüli rendezése érdekében megilleti az illetékes békéltető testülethez fordulás lehetősége.

 

Pest Megyei Békéltető Testület

Cím: 1055 Budapest, Kossuth Lajos tér 6-8. III. emelet 331.

Telefon: 06 1 269 0703

Fax: 06 1 474 7921

E-mail: pmbekelteto@pmkik.hu

 

II. A vásárlás menete, az adásvételi szerződés létrejötte

 

2.1       A weboldal megtekintésével létrejött szerződéses jogviszony mellett a webáruházban történő vásárlás esetén szállítási (adásvételi) szerződés jön létre a vásárló-felhasználó és az eladó között, amely jogviszonyra a megrendelés és visszaigazolás, valamint a jelen ÁSZF rendelkezései egyaránt irányadók. A webáruház 48 órán belül köteles visszaigazolni a vásárló megrendelését, ennek hiányában a vásárló mentesül ajánlati kötöttsége alól.

 

2.2       A felhasználó, mint vásárló és Tihanyi Dániel, mint eladó között a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet szerinti „üzlethelyiségen kívül kötött és a távollevők között kötött szerződés” jön létre.

 

2.3       A megrendeléseket a webáruház automatikusan tárolja elektronikus formában, ezeket a vásárló később visszanézheti. A felek az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény rendelkezéseinek megfelelően megállapodnak, hogy a webáruházban eszközölt megrendelés útján létrejött szerződés írásban megkötöttnek minősül, a szerződés magyar nyelven jön létre és arra a magyar jog az irányadó. A szerződésre vonatkoznak a jelen ÁSZF rendelkezései.

 

2.4       Tekintettel arra, hogy a szerződés írásban megkötött szerződésnek minősül, a felek megállapodnak, hogy az Üzemeltető, valamint a vásárló közötti, a vásárló regisztrációs vagy megrendelési adatai között szereplő e-mail címen történő kommunikáció írásbeli kommunikációnak minősül.

 

2.5       A megrendelésre vonatkozó, e-mailen történő visszaigazolás az Üzemeltető és a felhasználó, vásárló között létrejött szerződés tartalmát képezi, és annak e-mailen történő megküldése eleget tesz a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletben írt követelményeknek. Kérjük, hogy e dokumentumokat olvassa el és őrizze meg. Kérdése esetén lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal.   

 

2.6       Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

2.6.1.    Az alizecandle.hu illatgyertyákat, valamint kapcsolódó lakásdekorációs termékeket forgalmaz. A termékeknél megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben csak illusztrációk. Az Üzemeltető nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Az egyes termékeknél feltüntetett árak forintban értendők, bruttó összegek, melyek a kiszállítás költségét nem tartalmazzák. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra.

2.6.2    A megjelenített termékek házhozszállítással, vagy csomagküldő automatába  rendelhetők meg, postai kézbesítésre, személyes átvételre nincs mód.

 

2.7       Megrendelés, vásárlás

2.7.1    A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 10 és 18 óra között. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására. Amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra.

 

2.7.2    A megrendelésre vonatkozóan az általános teljesítési határidő a rendelés véglegesítésétől számított 2-5 munkanap, de legfeljebb 14 munkanap. Az ÁSZF elfogadásával a Vásárló tudomásul veszi, hogy a megadott szállítási idő túllépése miatt az Eladó a kártérítési felelősségét kizárja.

2.7.3    Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben vagy teljes egészben azzal, hogy részben történő teljesítésre kizárólag a megrendelővel történő előzetes egyeztetést követően kerülhet sor.

2.7.4    A rendelés menete, fizetés:
2.7.4.1             A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba.
2.7.4.2             Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt terméke darabszámát. A „törlés” gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. A mennyiség megadását követően automatikusan frissül a kosár tartalma.
2.7.4.3             Szállítási / számlázási adatok megadása.
2.7.4.4             Szállítási mód kiválasztása.
2.7.4.5             Fizetési mód kiválasztása.
2.7.4.6             ÁSZF és Adatvédelmi szabályzat elfogadása és a rendelés feladása a „Rendelés feladása” gomb megnyomásával.
2.7.4.7             A megrendelést elküldését követően automatikus visszaigazolást kap e-mailben.
2.7.4.8             A visszaigazolt megrendelés feldolgozását követően a rendelés véglegesítésre kerül, vagyis az eladó összeállítja a rendelést és a csomagot átadja a futárcégnek/küldésre feladja a csomagautomatába. 

2.8       Felhívjuk a figyelmet arra, hogy minden egyes véglegesített megrendelést a webáruház rendszere külön megrendelésként kezel, így az egymás után közvetlenül, azonos vásárlónak, azonos címre leadott megrendelései is külön csomagban kerülnek kiszállításra, amely esetben a szállítási díj is minden megrendelésnél külön felszámításra kerül. Amennyiben már leadta rendelését, de a csomagot újabb termékkel bővíteni szeretné, úgy haladéktalanul lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal, így – a megrendelés státuszától függően, azaz a csomag futárszolgálatnak történő átadását megelőzően – még módosítható a megrendelés.

2.9     A megrendelt termék / szállítás díjának fizetési módja

2.9.1 A megrendelés végösszegét a Vevő a csomag átvételekor a csomagautomatánál bankkártyával, vagy a kézbesítést végző futárnál készpénzzel/bankkártyával egyenlítheti ki. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és a visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát a csomag tartalmazza. Legalább 20 000 Ft végösszegű rendelés esetén szállítási díj nem kerül felszámításra. 

2.10     Házhozszállítás, információk

2.10.1. Webshopunk megrendeléseit a Foxpost és a Packeta teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik jellemzően 8-17 óra közötti időszakban. Házhozszállítás esetén, ha a futár nem talál senkit a megadott címen, értesítést hagy, az ott megadott telefonszámon érdeklődhet a diszpécsertől a csomagról. A futár a rákövetkező napon újra megkísérli a kiszállítást. Amennyiben másodszorra is sikertelen a kiszállítás, a futárszolgálat az árut visszaszállítja az eladónak és a megrendelés törlésre kerül.

2.10.2 Sorozatos sikertelen kiszállítás esetén az alizecandle.hu fenntartja a jogot arra, hogy a felhasználó vásárlásait korlátozza, illetve a felhasználót törölje.

2.10.3 Számlázási és szállítási cím módosítása a megrendelést feladását megelőzően lehetséges. A szállítási cím módosítását ezt követően csak a futárszolgálat ügyfélszolgálatán lehet kérni, miután a kiszállítás megkezdődött és erről a futárszolgálat értesítő levelet küldött.

2.11    Szállítás díjszabása

2.11.1 A szállítás kizárólag belföldre történik. A szállítási időkről a mindenkori megrendelési folyamat során tájékoztatást küldünk.
2.11.2 A kiszállítás díja függ a fizetés módjától. A szállítási díjat is tartalmazó számlát a csomag tartalmazza, vagy e-mailben kiküldésre kerül. Kérjük, hogy a csomagot házhoz kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjen megvizsgálni és esetlegesen a terméken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

III. Kellékszavatosság, termékszavatosság, jótállás

A 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet 9. § (3) bekezdése felhatalmazása alapján a 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet 3. számú melléklete alkalmazása szerint.

3.1 Kellékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Az Eladó hibás teljesítése esetén Ön az Eladóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

a) Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy az Eladó számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát az Eladó költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

b) Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra az Eladó adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön az Eladóval szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást az Eladó nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

3.2 Termékszavatosság

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – a kellékszavatossági igényt vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

-a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

3.3 Jótállás

Milyen esetben élhet Ön a jótállási jogával?

Hibás teljesítés esetén szerződés alapján a kötelezett jótállásra köteles.

Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?

Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet határozza meg a kötelező jótállás eseteit. Az ezen esetkörbe nem tartozó Termékek esetén az Eladó jótállást nem vállal. A jótállási igény a jótállási határidőben érvényesíthető. Ha a jótállásra kötelezett kötelezettségének a jogosult felhívására - megfelelő határidőben - nem tesz eleget, a jótállási igény a felhívásban tűzött határidő elteltétől számított három hónapon belül akkor is érvényesíthető bíróság előtt, ha a jótállási idő már eltelt. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. A jótállási igény érvényesítésére egyebekben a kellékszavatossági jogok gyakorlására vonatkozó szabályokat kell megfelelően alkalmazni. A jótállás időtartama egy év. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár. A jótállási határidő a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása, vagy ha az üzembe helyezést a vállalkozás vagy annak megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik. Az egy éven túli esetleges jótállási igényekkel kapcsolatban szíveskedjen a gyártóhoz fordulni!

Mikor mentesül az Eladó a jótállási kötelezettsége alól?

Az Eladó a jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok a szavatossági jogosultságoktól függetlenül megilletik.

 

IV. Elállás joga

4.1       A távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II.265.) Korm. rendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indokolás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket.

4.2       A fogyasztó a 4.1 pontban biztosított jogát az elállásra vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján gyakorolhatja.

4.3       A fogyasztó az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja. Írásban történő elállás esetén elegendő az elállási nyilatkozatot elküldeni a megrendelt termék kézhezvételének napjától számított 14 napon belül.

4.4       A 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 11. § (1) bekezdés i) pontjában írt tájékoztatás hiányában a fogyasztót megillető elállási határidő 12 hónappal meghosszabbodik.

4.5       Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztó a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül köteles visszaküldeni, illetve a vállalkozásnak vagy a vállalkozás által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni. A termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

4.6       Elállás esetén a vállalkozás haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzéstől számított 14 napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget, ideértve a teljesítéssel összefüggésben felmerült költségeket is.

4.7       Ha a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választja, elállás esetén a vállalkozás nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket.

4.8       A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését.

4.9       Ha szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a teljesítés megkezdését követően gyakorolja a fogyasztó a felmondási jogát, úgy az elszámolás során köteles megtéríteni a vállalkozás ésszerű költségeit.

4.10     A fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel. A vállalkozás ennek megfelelően követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés, valamint ésszerű költségeinek – ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés teljesítését a fogyasztó kifejezett kérésére határidő előtt megkezdte és gyakorolja felmondási jogát – megtérítését.

4.11     Bizonyos esetekben azonban nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog. Ilyen esetek az alábbiak:

a)    szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti;

b)    olyan termék vagy szolgáltatás tekintetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac vállalkozás által nem befolyásolható, a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § (2) bekezdésében meghatározott határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ;

c)    olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;

4.12     A vállalkozó a termék visszaérkezését követően a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzéstől számított 14 napon belül visszatéríti a termék vételárát a fogyasztó részére.

4.13     Az elállási jog gyakorlásának menete:

4.13.1 Amennyiben elállási jogával kíván élni, azt írásban, azt írásban, levélben vagy e-mailben teheti meg a megadott elérhetőségek valamelyikén hivatkozva a termékre és a megrendelés azonosítójára. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe. Feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel a jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát. A megrendelt terméket postai úton vagy futárszolgálat segítségével juttassa vissza az Eladó címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a vásárlót terhelik, az utánvéttel küldött csomagokat az Eladónak nem áll módjában átvenni. Igény szerint az Eladóval szerződésben álló futárszolgálatot értesíthetjük csomagfeladási szándékáról, annak díját a csomag feladásakor a futárnak kell megfizetni. Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatból eredő károknak a megtérítése a vásárlót terheli.          

4.13.2 A csomag az Eladóhoz történő beérkezését követően videokamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség.

 

V. A felelősség korlátozása

5.1       A webáruházban való vásárlás feltételezi a vásárló részéről az internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a lehetséges hibákra.

5.2       A webáruház semmilyen módon nem felelős az alább felsorolt pontokban foglaltak miatt, bármilyen okból is következtek be:

a.) az interneten küldött és / vagy fogadott bármilyen adat meg nem érkezése, véletlenszerű megváltoztatása;

b.) bármilyen működési hiba az internetes hálózatban, ami megakadályozza a webáruház akadálytalan működését és a vásárlást;

c.) bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon;

d.) bármely nem ajánlott vagy tértivevényes formában küldött levél – függetlenül attól, hogy papír vagy elektronikus formában érkezik-e –, de főleg bármilyen adat elvesztése;

e.) bármely szoftver nem megfelelő működése;

f.) bármilyen programhiba, rendkívüli esemény vagy technikai hiba következményei.

5.3       A webáruház nem felelős semmilyen alapon, semmilyen közvetlen vagy közvetett kárért, ami a webáruházhoz való csatlakozás vagy a webáruház megtekintése miatt következett be.

5.4       A felhasználó teljes körű és korlátlan felelősséggel tartozik a más személy személyes adatainak megadásából, illetve a webáruházban történő közzétételéből eredő károkért. Az Üzemeltető ilyen esetben minden segítséget megad az eljáró hatóságoknak a jogsértő személy személyazonosságának megállapítása céljából.

5.5       A webáruház részét képező nyilvános kommunikációs csatornákat (pl. termékértékelések leírása) minden felhasználó saját felelősségére veheti igénybe. A webáruház automatikusan nem moderált, ugyanakkor, amennyiben jogsértő vagy érdeksértő tartalomra vonatkozó értesítés, bejelentés érkezik, illetve az bármely más módon az Üzemeltető tudomására jut, úgy az Üzemeltető jogosult bármely tartalom, illetve azok részének ideiglenes vagy végleges, indokolás nélküli eltávolítására. Ismétlődő vagy súlyos jogsértést megvalósító magatartás esetén az Üzemeltető jogosult az adott felhasználót véglegesen kizárni az oldal használatából, ideértve regisztrációjának törlését is.

5.6       Termékértékelés írása esetén a felhasználó tudomásul veszi, hogy az általa beküldött termékértékelést a webáruház a megkérdezése nélkül törölheti, illetve közzéteheti. A termékértékelés beküldésével a felhasználó a felhasználói neve termékértékeléshez kapcsolt megjelenéséhez hozzájárul.

 

VI. Szerzői jogok

6.1       Az alizecandle.hu weboldalon található valamennyi tartalom (szöveg, cikk, termékismertető, tájékoztató, jelen ÁSZF stb., ábra, kép, más információ, illetve adat) szerzői jogai – eltérő rendelkezés hiányában – térbeli és időbeli korlátozás nélkül a flowbaby.hu üzemeltetőjét illeti meg. Különösen tilos a webáruházból letöltött tartalmat a webáruházban történő vásárlástól eltérő célra felhasználni, ezeket átdolgozni, másolni stb. A webáruház szerzői és egyéb jogainak megsértése vagy e szerződés megszegése esetén azonnal jogi eljárást kezdeményez a jogsértővel szemben. A webáruház használatával a felhasználó elfogadja, hogy az oldal tartalmának másolása vagy az itt meghatározott céltól eltérő felhasználása akkor is jogsértésnek minősül, ha az esetleg nem állna szerzői jogi oltalom alatt.

6.2       A webáruház fenntartja a jogot, hogy bíróságok vagy hatóságok előtt eljárást kezdeményezzen minden olyan személy ellen, aki a webáruház használatával (ideértve a vásárlást is) jogsértést követ el, illetve arra kísérletet tesz. A webáruház nem vonható felelősségre semmilyen, harmadik személy által valamely felhasználó vagy vásárló rovására elkövetett jogsértés miatt.

6.3       Bármilyen, az oldal használatával vagy az oldallal kapcsolatos jogsértés, vagy az eladót ért érdeksérelem esetén a webáruház üzemeltetője jogosult a felhasználó regisztrációját azonnali hatállyal felfüggeszteni, személyes és egyéb adatait, valamint regisztrációját törölni. Az adatok a jogsértéssel vagy érdeksérelemmel kapcsolatos eljárások céljából továbbra is kezelhetők. A fenti lépésekről a webáruház nem köteles értesíteni a felhasználót.

6.4       A webáruház vagy annak bármely része más domainen pl. keretes alkalmazásként – mintegy saját oldalainak részeként – történő megjelenítése kizárólag előzetes írásos engedély esetén lehetséges.

6.5       Az a weboldal, amelyen a flowbaby.hu webáruházra mutató link elhelyezésre kerül, nem keltheti azt a benyomást, hogy a webáruház üzemeltetője javasolja, támogatja az adott oldalon forgalmazott vagy kínált szolgáltatás vagy termék igénybevételét vagy megvásárlását. A linkelő weboldal nem tartalmazhat valótlan információt a webáruház, valamint a linkelő weboldal között fennálló jogviszonyról és a webáruházról. A webáruház minden rá mutató hivatkozás alkalmazása ellen fellép, amely árt a webáruház hírnevének és érdekeinek.

 

VII. Hírlevél

7.1         A webáruház a felhasználó kérésére az általa a regisztráció során bejelölt témában hírlevelet küld a felhasználó regisztrációkor megadott e-mail címére, továbbá időszakos eseményeiről e-mailben tájékoztatást nyújt.

7.2         A hírlevél szolgáltatást igénybe vevő felhasználó a hírlevélre történő feliratkozással előzetes, önkéntes és kifejezett hozzájárulását adja, ahhoz, hogy az általa a regisztráció során megadott e-mail elérhetőségére a webáruház termékeire vonatkozó tájékoztatást tartalmazó hírlevél kerüljön megküldésre, továbbá, hogy a webáruház a regisztráció során megadott e-mail címét a hírlevél szolgáltatásnyújtása céljából kezelje. A hírlevél szolgáltatás igénybevételét, így a tájékoztató küldemények küldésére vonatkozó és felhasználó személyes adatainak ezen célból történő kezeléséhez történő hozzájárulását a felhasználó bármikor leiratkozás útján jogosult visszavonni.

 

VIII. Panaszügyintézés

8.1       A panaszok bejelentésére, kapcsolattartásra használható cím megegyezik az Üzemeltető székhelyével, az elektronikus levelezési cím a hello@alizecandle.hu.

8.2       A vásárló panaszát írásban jelentheti be az ügyfélszolgálaton. Nem minősül panasznak, ha a vásárló a webáruház működésével, tevékenységével kapcsolatosan tájékoztatást, állásfoglalást kér.

8.3       Az írásban (ideértve az elektronikus úton) tett panaszt a webáruház 30 napon belül megválaszolja. A válaszhoz a webáruház csatolja a panaszról felvett jegyzőkönyvet is. A rögzített panasznak tartalmaznia kell a panaszos nevét, címét és a panasz leírását. A panaszt elutasító álláspontját a vállalkozás indokolni köteles, továbbá felhívja a vásárló figyelmét a jogorvoslati lehetőségekre. A válasz másolati példányát köteles megőrizni és az azt ellenőrző hatóságoknak a kérésükre bemutatni. A webáruház által felvett jegyzőkönyv tartalmazza a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvényben előírt adatokat.

 

IX. Adatvédelem

Az adatvédelmi információk az adatvédelmi tájékoztatóban találhatóak. 

 

X. Záró nyilatkozatok

10.1     A szolgáltatás igénybevételével a felhasználó tudomásul veszi a fentieket, illetve hozzájárul ahhoz, hogy amennyiben az általa elhelyezett tartalom bármely vonatkozásában jogsértő vagy sérti a szolgáltató érdekeit, akkor szolgáltató azt jogosult törölni.

10.2     A webáruház használata közben a hatályos jogszabályok által megengedett módon a felhasználó webes tevékenységei naplózásra kerülnek. A naplókat a szolgáltató csak statisztikai célokra használja fel, és csak a szolgáltató férhet hozzájuk.

10.3     A jelen feltételek elfogadása írásba foglalt nyilatkozatnak minősül, azt az Üzemeltető elektronikusan iktatja oly módon, hogy az később is hozzáférhető legyen.

10.4     A jelen feltételek elfogadásával a felhasználó kijelenti, hogy azt írásban bármikor megerősíti.

bottom of page